Η γνώση βρίσκεται παντού

στην Epsilon Νet Training τη μοιραζόμαστε!

Export Accelerator - Εφαρμοσμένη Εξαγωγική Τεχνογνωσία για ΜμΕ

Δεξιότητες «κλειδιά» για την Ενίσχυση της Εξαγωγικής σας Ικανότητας

Το σεμινάριο επιχορηγείται απο τον ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,06%.

Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης Εργαζομένων

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Ημερομηνία, Τιμή, Τοποθεσία κ.α.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΤΟΧΟΣ

  • Export Readiness Assessment
  • Εργαλεία Έρευνας
  • Πηγές Πληροφόρησης
  • Export Strategy Plan
  • Χτίσιμο Ανταγωνιστικής Θέσης

Ένα Πρόγραμμα «οδηγός» για τις επιχειρήσεις εκείνες που βλέπουν ευκαιρίες για τα προϊόντα τους στις διεθνείς αγορές και αναζητούν τον καλύτερο τρόπο για να αναπτυχθούν με επιτυχία σε αυτές, χωρίς όμως να διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις και εμπειρία.

Όλες θέλουν να εξάγουν, από που, όμως, θα ξεκινήσουν; Είναι τα προϊόντα τους κατάλληλα για εξαγωγή; Ποιες αγορές τα χρειάζονται; Πώς θα καταφέρουν να μπουν σε αυτές; Θα αντέξουν στον «εκεί» ανταγωνισμό; Πώς θα διαπραγματευτούν αποτελεσματικά με τους ενδιάμεσους;

Δίνουμε λύσεις, απαντήσεις και κατευθύνσεις στα βασικά διλήμματα των νέων εξαγωγέων. Τους εξοπλίζουμε με την αναγκαία τεχνογνωσία ενισχύοντας την εξαγωγική τους ικανότητα. Τους βοηθάμε να ξεκινήσουν σωστά, να κάνουν με τρόπο συστηματικό και στοχευμένο το «πρώτο τους βήμα» στο δύσκολο διεθνές περιβάλλον.

Με το πέρας του προγράμματος θα είναι σε θέση να:    

  • διακρίνουν μεταξύ του «Θέλω» και του «Μπορώ» - δεν είναι όλα τα προϊόντα εξαγώγιμα, ούτε και όλες οι επιχειρήσεις έτοιμες για εξαγωγές
  • αξιοποιούν σύγχρονα εργαλεία και πηγές πληροφόρησης έτσι ώστε να εντοπίζουν και να επιλέγουν τις πιο ελκυστικές για τα προϊόντα τους αγορές
  • σχεδιάζουν την στρατηγική τους τοποθέτηση στις «αγορές-στόχους» μεθοδευμένα, εφαρμόζοντας ευέλικτες, market-specific Στρατηγικές ανάπτυξης  

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε :

  • Στελέχη Επιχειρήσεων
  • Πωλητές
  • Στελέχη Οικονομικών Διευθύνσεων & Λογιστηρίων
  • Επιχειρηματίες
  • Ελεύθερους Επαγγελματίες
  • Συμβούλους Διεθνούς εμπορίου
  • Στελέχη Εξαγωγικών Πωλήσεων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Το σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 3 ημέρες.

Συνολική διάρκεια: 13 ώρες και 30 λεπτά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Α. Εξαγωγική Προετοιμασία & Σχεδιασμός

  • Θέλω να Εξάγω. Είμαι Έτοιμος; Από πού θα Ξεκινήσω;
  • Κατανοώντας την ιδιαίτερη Φύση των Εξαγωγών
  • Ανάλυση Μικρο – Ανταγωνιστικότητας. Crash Test για τον επιχειρηματία
  • Stress Test Προϊόντος, Σημάδια «Προϊοντικής Ανεπάρκειας»
  • Export Readiness Assessment
  • Στοχοθέτηση & Εξαγωγικός Σχεδιασμός. Δόμηση Action Plan

Β.  Ανάδειξη & Επιλογή «Αγορών-Στόχων»

  • Ποιες είναι οι Καλύτερες Ξένες Αγορές για τα Προϊόντα μου;
  • Ποιες Πληροφορίες χρειάζομαι για να στηρίξω τις αποφάσεις μου; Πού θα τις βρω;
  • Μεθοδολογία & Εργαλεία Έρευνας, Πηγές Εξαγωγικής Πληροφόρησης
  • Συστήματα Ταξινόμησης,  Αξιοποίηση Internet, Data Banks, Εμπορικοί Κατάλογοι κ.α
  • Σε πόσες Αγορές θα στραφώ; Σε ποιες θα Εστιάσω;
  • Μέθοδοι Αξιολόγησης & Ιεράρχησης Υποψήφιων Αγορών
  • Ανάλυση Ελκυστικότητας & Επιλογή «Αγορών-Στόχων»

Γ.  Go-to-Market Strategy. Διείσδυση & Ανταγωνιστική Τοποθέτηση

  • Επιλογή Μοντέλου Εισόδου στην Ξένη Αγορά. Προϋποθέσεις & Δεσμεύσεις
  • Στρατηγικές Στόχευσης & Καθορισμός Ανταγωνιστικής Θέσης
  • Διαμόρφωση Εξαγωγικού Μείγματος Marketing
  • Κάλυψη Αγοράς. Αξιολόγηση Έκτασης & Ποιότητας Διανομής
  • Ποιο «Κανάλι» είναι κατάλληλο για το Προϊόν μου και τις Δυνατότητές μου;
  • Αντιπρόσωποι & Διανομείς. Αξιώσεις, Διαπραγματεύσεις & Κριτήρια Επιλογής
  • Το Προϊόν ορίζει την Αγορά, τους Ανταγωνιστές, το Μείγμα Marketing
  • Σχεδιάζοντας την «Πρόταση Αξίας». Τυποποίηση ή Προσαρμογή;
  • Το Προϊόν μου στα «Μάτια» του ξένου αγοραστή; Επίπεδα «Αξίας & Συνεισφοράς»
  • Άξονες Ανταγωνιστικής Διαφοροποίησης & Τοποθέτησης
  • Η Λογική της Εξαγωγικής Τιμολόγησης. Από ποια Αφετηρία θα ξεκινήσω;
  • Στόχοι Marketing & Στρατηγικές Τιμολόγησης
  • Balancing Competitiveness & Profitability
  • Πότε οι Τιμές «Ανοίγουν Πόρτες»; Κατανοώντας τη Σχέση «Αξίας – Τιμής».
  • Πως μια «Σωστή» Τιμή μπορεί να «Υπονομεύει» τα Κέρδη
  • Πως θα αποφασίσετε την Επικοινωνιακή σας Στρατηγική στην «εκεί» αγορά
  • Σχεδιασμός του Μείγματος Προβολής. Διαπολιτισμικές Προσαρμογές
  • Διαχείριση Επωνυμίας (Brand Name)
  • Ανταποκρίνεται το «Κοινό – Στόχος» σας στα Μηνύματα που του στέλνετε;
  • Πόσο αποτελεσματική είναι η εξαγωγική Ιστοσελίδα σας;

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

τέσσερα + = δέκα τρία

Η Epsilon Net συλλέγει, αποθηκεύει στα συστήματα της και χρησιμοποιεί τα στοιχεία που θα καταχωρήσετε σε αυτή τη φόρμα επικοινωνίας με αποκλειστικό σκοπό την επικοινωνία με την ίδια και τις εταιρείες του ομίλου Epsilon Net για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, σύμφωνα με τη Δήλωση Απορρήτου - Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του Ομίλου. Τα στοιχεία σας ΔΕΝ διαβιβάζονται σε τρίτους και έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την διαγραφή τους οποιαδήποτε στιγμή αποστέλλοντας email στο privacy@epsilonnet.gr

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;

Δείτε τις Συχνές Ερωτήσεις ή Επικοινωνήστε μαζί μας