Η γνώση βρίσκεται παντού

στην Epsilon Νet Training τη μοιραζόμαστε!

Συναισθηματική Νοημοσύνη - EQ

Το σεμινάριο επιχορηγείται απο τον ΟΑΕΔ - ΛΑΕΚ 0,06%.

Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης Εργαζομένων

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Ημερομηνία, Τιμή, Τοποθεσία κ.α.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΤΟΧΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες :

  • Να αναπτύξουν την νέα αντίληψη περί επαγγελματικής επιτυχίας στους χώρους εργασίας, που σχετίζεται με την Συναισθηματική Νοημοσύνη.
  • Να μεταβιβάσουν γνώσεις και πρακτικές σε εργαζόμενους όλων των επιπέδων.
  • Να εστιάσουν στις κατάλληλες συμπεριφορές των εργαζομένων.
  • Να βελτιώσουν τις σχέσεις επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων.

Οφέλη:

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου και ανάλογα με την ιεραρχική τους θέση, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

  • Υφιστάμενοι: να κατανοούν την σημασία της κατάλληλης συνεργασίας με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους.
  • Προϊστάμενοι: να επιλέγουν την αποτελεσματικότερη καθοδήγηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς και τις τεχνικές του επηρεασμού της.
  • Εξυπηρέτηση πελατείας: να αντιλαμβάνονται την ανάγκη της υιοθέτησης της κατάλληλης συμπεριφοράς προς τους πελάτες τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε :

  • Λογιστές, Οικονομολόγους, Φοροτεχνικούς
  • Στελέχη Επιχειρήσεων
  • Πωλητές
  • Διευθυντές HR
  • Νεοεισερχόμενους λογιστές στην αγορά εργασίας
  • Ελεύθερους Επαγγελματίες
  • Αποφοίτους Γ-βάθμιας Εκπαίδευσης
  • Διευθυντές τμήματος εξυπηρέτησης πελατών
  • Σύμβουλοι εξυπηρέτησης πελατών
  • Διευθυντές Διασφάλισης Ποιότητας
  • Αποφοίτους Οικονομικών και λογιστικών σχολών

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Το σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 2 ημέρες.

Συνολική διάρκεια: 8 ώρες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Διαφορά Intellectual Intelligence (Ι.Q.) από Emotional Intelligence (E.Q.)

  • Τι σημαίνει δουλεύω έξυπνα;
  • Οι μύθοι της παραδοσιακής εξυπνάδας (Ι.Q.)
  • Tι είναι το E.Q. (Emotional Intelligence);
  • Ποιος είναι ο Δείκτης Νοημοσύνης (I.Q);
  • Ποια είναι τα 7 είδη του Δείκτη Νοημοσύνης (κατά Gardner;)
  • Ποια είναι τα 5 είδη της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (κατά Goleman;)
  • Test διάγνωσης.

Η υπεροχή της Συναισθηματικής Νοημοσύνης

  • Ένα νέο μοντέλο μάθησης.
  • Πέρα από την κατάρτιση και την εξειδίκευση η ανάγκη για Συναισθηματική Νοημοσύνη.
  • Τα νέα κριτήρια στην αγορά εργασίας.
  • Τι προτιμούν οι εργοδότες; Περισσότερο I.Q. ή E.Q. ;
  • Ποια η διαφορά στην παραγωγικότητα, στις σχέσεις και στην ποιότητα;
  • Το τρίπτυχο της επιτυχίας: Γνώσεις, δεξιότητες, συμπεριφορά;
  • Τι είναι πιο χρήσιμο για τον εργαζόμενο σήμερα; Το I.Q. ή το E.Q. ;
  • Τεστ ευφυΐας, τεστ προσωπικότητας ή Συναισθηματική Νοημοσύνη;
  • Λογικά ή συναισθηματικά προβλήματα;
  • Ποιοι δηλώνουν περισσότερο επιτυχημένοι επαγγελματικά και ευτυχείς προσωπικά;
  • Η σημασία της επιλογής και η καταλληλότητα της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην επαγγελματική και προσωπική καθημερινότητα του εργαζόμενου
  • Η σημασία για ένα οργανισμό να είναι συναισθηματικά νοήμων.  

Η πρακτική σημασία της Συναισθηματικής Νοημοσύνης

  • Η Συναισθηματική Νοημοσύνη είναι στατική ή μπορεί να βελτιώνεται & πώς;
  • Η σημασία του Ολικού Μυαλού
  • Η διαφορετική συμπεριφορά των ανδρών & γυναικών βασισμένη στο I.Q. & E.Q.
  • Χαρακτηριστικά γνωρίσματα ανδρών & γυναικών με υψηλό δείκτη I.Q. και E.Q.
  • Σημασία αυτογνωσίας των συναισθημάτων μας
  • Αναλαμβάνοντας τον έλεγχο των συναισθημάτων μας
  • Προσωπική αντιμετώπιση του θυμού
  • Τι είναι η συναισθηματική ικανότητα;
  • Ταυτίζονται Συναισθηματική Νοημοσύνη & Συναισθηματική Ικανότητα;
  • Proactive ή reactive χαρακτήρες;
  • Stress & αντιμετώπισή του μέσω της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
  • Ισορροπία μεταξύ εργασίας & προσωπικής ζωής

Σε ποιες επαγγελματικές λειτουργίες δίνει πλεονέκτημα η Συναισθηματική Νοημοσύνη;

  • Η Συναισθηματική Ικανότητα στην ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Πως συμβάλλει η Συναισθηματική Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση  Πελατείας;
  • Σε τι οφείλεται η υπεροχή της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση  πελατείας;
  • Η σημασία του αυτοελέγχου των αντιδράσεών μας και της διαχείρισης του θυμού μας. 
  • Ο ρόλος της ενσυναίσθησης στην σωστή αντιμετώπιση των πελατών μας.
  • Χειρισμός παραπόνων με Συναισθηματική Νοημοσύνη.
  • Επικοινωνία με Συναισθηματική Νοημοσύνη.
  • Τα οφέλη της ακρόασης με Συναισθηματική Νοημοσύνη.
  • Ηγεσία και Συναισθηματική Νοημοσύνη.
  • Γιατί η ηγεσία χρειάζεται περισσότερο την Συναισθηματική Νοημοσύνη;
  • Παρακίνηση ή αυτοπαρακίνηση;
  • Πηγές παρακίνησης & κίνητρα συμπεριφοράς.
  • Ομάδες και ομαδικός Δείκτης Νοημοσύνης.
  • Γιατί είναι  κρίσιμη λειτουργία για τον προϊστάμενο, τους υφισταμένους του, τους επιχειρηματίες και τους πελάτες τους;
  • Τι  ρόλο  παίζει  η  Συναισθηματική Νοημοσύνη του  προϊσταμένου  και  πως  αυτή συμβάλλει στην  ενδυνάμωση των υφισταμένων  του;
  • Ποιότητα & Συναισθηματική Νοημοσύνη.
  • Γενικότερες λειτουργίες της Συναισθηματικής Νοημοσύνης.

Ασκήσεις - Cases

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

+ δύο = έξι

Η Epsilon Net συλλέγει, αποθηκεύει στα συστήματα της και χρησιμοποιεί τα στοιχεία που θα καταχωρήσετε σε αυτή τη φόρμα επικοινωνίας με αποκλειστικό σκοπό την επικοινωνία με την ίδια και τις εταιρείες του ομίλου Epsilon Net για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, σύμφωνα με τη Δήλωση Απορρήτου - Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του Ομίλου. Τα στοιχεία σας ΔΕΝ διαβιβάζονται σε τρίτους και έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την διαγραφή τους οποιαδήποτε στιγμή αποστέλλοντας email στο privacy@epsilonnet.gr

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;

Δείτε τις Συχνές Ερωτήσεις ή Επικοινωνήστε μαζί μας