Η γνώση βρίσκεται παντού

στην Epsilon Νet Training τη μοιραζόμαστε!

Advanced Management Skills

Ενδυνάμωση Διοικητικών Ικανοτήτων

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Ημερομηνία, Τιμή, Τοποθεσία κ.α.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΤΟΧΟΣ

  • Να εμπλουτίσει τις γνώσεις & τις ικανότητες στο management ανθρώπινου δυναμικού στα στελέχη που ασκούν ή πρόκειται να ασκήσουν διοικητικά καθήκοντα στους χώρους εργασίας  τους,
  • Να εστιάσει στις κατάλληλες διοικητικές συμπεριφορές των προϊσταμένων προς τους υφισταμένους  τους,
  • Να διαχειρισθούν με επωφελή για όλους τρόπο τυχόν δυσάρεστες καταστάσεις, όπως είναι η επίπληξη και οι συγκρούσεις μεταξύ τους,
  • Να τους μεταδώσει πρακτικές αποτελεσματικότερης παρακίνησης της απόδοσης τους στους  εργασιακούς  του  χώρους,
  • Να δημιουργήσει και να διατηρήσει αποτελεσματικές ομάδες εργασίας, καθώς και να αναπτύξει τις σχέσεις  συνεργασίας  μεταξύ  τους,
  • Να τους καθοδηγήσει με επιτυχία στην επίτευξη των επαγγελματικών στόχων της επιχείρησης  τους.

Οφέλη

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Διαχειρίζονται πιο εύκολα τις σύγχρονες, απαιτητικές και πιό δύσκολες καταστάσεις στον χώρο ευθύνης τους,
  • Εμβαθύνουν περισσότερο στην έννοια της αποτελεσματικής ηγεσίας,
  • Κατανοήσουν και βελτιώσουν τις έννοιες της συνεργασίας και της ομαδικότητας,
  • Γνωρίζουν τον αποτελεσματικότερο τρόπο παρακίνησης του προσωπικού τους,
  • Εφαρμόζουν τον κατάλληλο τρόπο αντιμετώπισης αρνητικών συμπεριφορών σε μια ομάδα και πως αυτές μπορούν να μετατραπούν σε θετικά αποτελέσματα,
  • Ελαχιστοποιήσουν τις αρνητικές συμπεριφορές στις ομάδες εργασίας τους,
  • Λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις στις διάφορες καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε :

  • Στελέχη Επιχειρήσεων
  • Οικονομικούς Διευθυντές
  • Διευθυντές HR
  • Στελέχη Οικονομικών Διευθύνσεων & Λογιστηρίων
  • Επιχειρηματίες
  • Ελεύθερους Επαγγελματίες
  • Αποφοίτους Γ-βάθμιας Εκπαίδευσης
  • Γενικούς Διευθυντές (CEO’s)
  • Διευθυντές Διασφάλισης Ποιότητας
  • Διευθυντές Παραγωγής
  • Τεχνικούς Διευθυντές (ΙΤ Managers, CTO’s)
  • Στελέχη Δ/νσης Προμηθειών
  • Logistics Managers

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Το σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 5 ημέρες.

Συνολική διάρκεια: 20 ώρες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Μanagement ανθρώπινου δυναμικού

  • Λειτουργίες Management & (σύντομη) αναφορά στα βασικά καθήκοντα των προϊσταμένων: Προγραμματισμό, Οργάνωση, Στελέχωση, Διεύθυνση - διοίκηση, Ελεγχο.

Αποτελεσματική  Διεύθυνση - Διοίκηση  (Διαφορές  Μάνατζερ  από  Ηγέτη)

  • Από τι εξαρτάται η αποτελεσματικότητα των προϊσταμένων;
  • Αρκούν οι γνώσεις, οι ικανότητες και οι εμπειρίες τους;
  • Τι άλλο χρειάζεται ακόμα προκειμένου να αποδειχτούν επιτυχημένοι στα καθήκοντά τους;
  • Υπάρχει «μαγική συνταγή» στο Μάνατζμεντ για την επιτυχία των στόχων τους;
  • Σε τι διαφέρουν οι προϊστάμενοι μεταξύ τους;
  • Οι έννοιες Μάνατζερ  και Ηγέτης συμπίπτουν απαραίτητα;
  • Ποια είναι η βασική διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτά διοικητικά στυλ;
  • Ποιος θεωρείται ως ο πιό επιτυχημένος;
  • Οι Μάνατζερς με τους Ηγέτες σε μία επιχείρηση μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά;
  • Τι σημαίνει πρακτικά ανθρωποκεντρικός & τι εργοκεντρικός προϊστάμενος;
  • Ποια είναι τα κύρια κριτήρια της επιτυχίας για ένα ανθρωποκεντρικό και ένα εργοκεντρικό προϊστάμενο;
  • Γιατί οι προϊστάμενοι πρέπει να χρησιμοποιούν διαφορετικές διοικητικές ικανότητες στο εργασιακό τους περιβάλλον;
  • Η μέχρι τώρα αποδεδειγμένη επαγγελματική επιτυχία ενός στελέχους εγγυάται & την επόμενη;
  • Τι σημαίνει ευελιξία στην διοικητική συμπεριφορά ενός προϊσταμένου;
  • Το ηγετικό στοιχείο στην λειτουργία του management.
  • Πως αναγνωρίζεται ένας Ηγέτης;
  • Τι σημαίνει το φαινόμενο «Εκτροχιασμός του Ηγέτη»;

Τεχνικές  χειρισμού  αρνητικών  και  θετικών  συμπεριφορών  υφισταμένων:   Απόδοση  επίπληξης – παρατήρησης  &  κατάλληλη  απονομή  αναγνώρισης – επαίνου

  • Γιατί ένας προϊστάμενος οφείλει να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τις ανεπιθύμητες και συχνά δυσάρεστες καταστάσεις προσωπικού, όπως είναι οι επιπλήξεις - παρατηρήσεις;
  • Ποιες είναι εκείνες οι κατάλληλες τεχνικές, που οφείλει να υιοθετεί ένας προϊστάμενος σε τέτοιες αρνητικές περιπτώσεις, ώστε να επιδρά εποικοδομητικά & στις καταστάσεις αυτές;
  • Υπάρχουν πειθαρχικοί κανόνες και τεχνικές και ποιές θεωρούνται πιο αποτελεσματικές;
  • Διάκριση μεταξύ προσωπικότητας και επαγγελματικής συμπεριφοράς.
  • Ποια η κρίσιμη διαφορά μεταξύ της προσωπικότητας και της επαγγελματικής συμπεριφοράς;
  • Με ποια από τα δύο οφείλει να ασχολείται ένας προϊστάμενος και γιατί;
  • Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ τους και ποια λάθη συνήθως κάνει ένας προϊστάμενος, όταν χρειάζεται να κάνει δικαιολογημένα μία επίπληξη;
  • Ενας προϊστάμενος που κάνει μία επίπληξη «χάνει το κύρος του»;
  • Πότε και για ποιους λόγους είναι σκόπιμο να απονέμει αναγνώριση και έπαινο;
  • Για ποιους λάθος λόγους ένας προϊστάμενος αποφεύγει συνειδητά ή ασυνείδητα να λέει  «μπράβο»;
  • Γιατί, όμως, αν δεν αποδοθεί με τον κατάλληλο τρόπο η επιβράβευση μπορεί να επιδράσει αρνητικά και να προκαλέσει ακόμα και προβλήματα;
  • Τι πρέπει να εξετάζει προσεκτικά σε αυτή την περίπτωση ο προϊστάμενος;
  • Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας του προϊσταμένου και στις δύο αυτές καταστάσεις;

Παρακίνηση – Καθοδήγηση

  • Ποιά είναι η σημασία της υποστηρικτικής συμπεριφοράς του προϊσταμένου προς τους υφισταμένους του;
  • Πως επιδρά θετικά και συγκεκριμένα ο προϊστάμενος στη συμπεριφορά των υφισταμένων του;
  • Διάγνωση εργασιακών αξιών εκάστου εργαζόμενου ανεξαρτήτως της ιεραρχικής του θέσης.
  • Συμπίπτουν τα κριτήρια της συμπεριφοράς του ανάλογα με την θέση ή την ειδικότητά του;
  • Πώς ένας προϊστάμενος παρακινεί και καθοδηγεί έμπρακτα το προσωπικό του, ώστε να επιτυγχάνεται η επιθυμητή win-win situation;
  • Τεχνικές βελτίωσης συμπεριφοράς και επίδοσης του προσωπικού.
  • Ποιας μορφής κίνητρα μπορεί να χρησιμοποιεί ένας προϊστάμενος;
  • Αποτελεσματικά κίνητρα θεωρούνται μόνο τα υλικά;
  • Η διαδικασία της εκχώρησης αρμοδιοτήτων βοηθάει σε αυτή την διοικητική λειτουργία & πως;
  • Ο συγκεντρωτικός προϊστάμενος (που δεν κάνει συνήθως λάθη), είναι καλός προϊστάμενος για όλους τους υφισταμένους του;
  • Ενας τέτοιος προϊστάμενος βοηθάει μακροπρόθεσμα τον εαυτό του & τους υφισταμένους του;
  • Το brain storming βοηθάει στην ανάπτυξη της παρακίνησης των υφισταμένων του και αν ναι ποια είναι η κατάλληλη διαδικασία;
  • Πως εμπνέει γενικότερα την Παρακίνηση και την Αυτοπαρακίνηση στους υφισταμένους του;
  • Ποια είναι η διαφορά της πειθαρχίας από την αυτοπειθαρχία;

Ο  ρόλος  του  σύγχρονου  προϊσταμένου  στη  δημιουργία  μίας  αποτελεσματικής ομάδας  

  • Πως ο αποτελεσματικός προϊστάμενος μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη & διατήρηση της επιτυχημένης ομάδας του;
  • Χαρακτηριστικά και προϋποθέσεις λειτουργίας μίας αποτελεσματικής ομάδας.
  • Η δυναμική της ομάδας. Τυπικές και άτυπες ομάδες.
  • Ποιο είναι το άριστο μέγεθος μίας ομάδας; Οι «μύθοι» της αποτελεσματικής ομάδας.
  • Η πυραμίδα της αποτελεσματικής ομάδας.
  • Ποιες  ικανότητες  είναι  απαραίτητες για το «κτίσιμο & το δέσιμο» μίας ομάδας;
  • Τύποι μελών ομάδας (κατά Belbin) Από ποιούς παράγοντες  εξαρτάται η αποτελεσματικότητα μίας τέτοιας ομάδας;
  • Για  την  επιτυχημένη  απόδοση  της  ομάδας  αυτής,  παίζουν  ρόλο  μόνο  οι γνώσεις,  οι  ικανότητες,  οι  εμπειρίες  ή  και  οι  συμπεριφορές;
  • Γιατί ικανά και ευφυή άτομα μπορεί να αποτύχουν ως μέλη μίας ομάδας;
  • Προβλήματα και αίτια αποτυχίας μίας ομάδας.
  • Πώς συνεργάζονται άτομα με διαφορετικές γνώσεις & ικανότητες και πιθανόν με αντιπάθειες μεταξύ τους και ποιος ο ρόλος του προϊσταμένου τους στην περίπτωση αυτή;   

Διαχείριση Συγκρούσεων

  • Γιατί οι συγκρούσεις είναι συχνά μία αναπόφευκτη συνέπεια σε όλους σχεδόν τους  εργασιακούς χώρους, που πρέπει να διαχειρισθούν οπωσδήποτε οι προϊστάμενοι;
  • Είδη και αίτια τέτοιων Συγκρούσεων στους εργασιακούς χώρους.
  • Τι είδους προσωπικά και επαγγελματικά εμπόδια δημιουργούν τις συγκρούσεις;
  • Κατανόηση της ατομικής συμπεριφοράς και αναγνώριση ιδιαίτερων περιπτώσεων.
  • Πως πρέπει να διαχειρίζεται ο προϊστάμενος όσους δημιουργούν εμπόδια στην καθημερινή λειτουργία της ομάδας του;
  • Πώς μπορεί ο ίδιος να αντιμετωπίζει εποικοδομητικά τις συγκρούσεις;
  • Ποιές είναι γενικότερα οι θετικές επιπτώσεις για όλους από την αποτελεσματική επίλυσή τους;
  • Πότε και πως επιτρέπεται να ενθαρρύνονται οι διαφωνίες και ενίοτε και οι συγκρούσεις  μεταξύ των εργαζομένων;
  • Ξεκινώντας από τον εαυτό μας, το ότι καταλαβαίνω τον άλλον που τυχόν συγκρούομαι, σημαίνει ότι συμφωνώ μαζί του και ότι συμμερίζομαι οπωσδήποτε και τις απόψεις του;
  • Ποιος είναι ο εποικοδομητικός τρόπος διαχείρισης τέτοιων καταστάσεων;  

Eπίλυση  προβλημάτων  -  Λήψη  αποφάσεων

  • Ποια είναι η σωστή απόφαση;
  • Η ατομική ή η συλλογική λήψη αποφάσεων;
  • Ποιά είναι τα κατάλληλα κριτήρια λήψης των ατομικών ή ομαδικών αποφάσεων;
  • Χρόνος, κρισιμότητα ή εμπειρία; Μέθοδοι – τεχνικές μοντέλα λήψης αποφάσεων.
  • Τι είδους προβλήματα αντιμετωπίζει ένας προϊστάμενος στη λήψη αποφάσεων; 
  • Ποια είναι τα εμπόδια και τα προβλήματα στην πρακτική διαδικασία;
  • Διαδικασία λήψης αποφάσεων. Βήματα επίλυσης προβλημάτων.

Επιπλέον Θέματα Ανάλυσης

  • Η πρωταρχική έννοια της διαχείρισης του αποτελεσματικού Time Management του προϊσταμένου στην επαγγελματική του καθημερινότητα.
  • Ποιός προϊστάμενος οιουδήποτε ιεραρχικού επιπέδου θεωρείται Αποτελεσματικός;
  • Ποιά η διαφορά του Αποτελεσματικού από ένα απλά Ικανό προϊστάμενο;
  • Η σημασία της κατάλληλης Επιλογής & Τοποθέτησης προσωπικού για τη δημιουργία  της  αποτελεσματικής  ομάδας.
  • Ο κρίσιμος ρόλος της Επικοινωνίας στις διοικητικές πρακτικές ενός προϊσταμένου.
  • Η εφαρμογή από πλευράς του της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο χώρο εργασίας.
  • Ποιά η σημασία της αυστηρής αλλά δίκαιης Αξιολόγησης της απόδοσης στην ομάδα του.  

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

οκτώ + = δέκα τέσσερα

Η Epsilon Net συλλέγει, αποθηκεύει στα συστήματα της και χρησιμοποιεί τα στοιχεία που θα καταχωρήσετε σε αυτή τη φόρμα επικοινωνίας με αποκλειστικό σκοπό την επικοινωνία με την ίδια και τις εταιρείες του ομίλου Epsilon Net για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, σύμφωνα με τη Δήλωση Απορρήτου - Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του Ομίλου. Τα στοιχεία σας ΔΕΝ διαβιβάζονται σε τρίτους και έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την διαγραφή τους οποιαδήποτε στιγμή αποστέλλοντας email στο privacy@epsilonnet.gr

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;

Δείτε τις Συχνές Ερωτήσεις ή Επικοινωνήστε μαζί μας